Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική επιστροφών

Το θέμα των επιστροφών είναι αρκετά πονεμένο για όλα τα καταστήματα που δείχνουν μια κάποια ελαστικότητα σε αυτό το θέμα καθώς δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις αυτές, που οι πελάτες προσπαθούν να επιστρέψουν ένα προϊόν φορεμένο ή ακόμα και ταλαιπωρημένο. Μια τέτοια κίνηση, δε σέβεται τον κόπο μας, μα πάνω απ’ όλα, δε σέβεται τους πελάτες της επιχείρησης.

Παράδειγμα, παραγγέλνει κάποιος ένα ζευγάρι παντόφλες, ένα τελευταίο νούμερο 43 και αφού τις φορέσει, δει οτι δε τον βολεύουν και μετά από 2 βδομάδες, αποφασίζει να τις επιστρέψει για να πάρει κάτι άλλο. Αν εμείς, σαν slipperland.gr δεχτούμε την φορεμένη παντόφλα να επιστραφεί για να μην χαλάσουμε το χατίρι του πελάτη μας, σφάλουμε οικτρά! Ο επόμενος πελάτης που θα παραγγείλει το τελευταίο 43 και το πάρει στα χέρια του, υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι θα μείνει ευχαριστημένος με αυτό που θα αντικρίσει όταν ανοίξει τη συσκευασία; Αν υπάρχει κάποιος που το πιστεύει, ας σηκώσει το χέρι……..

Κανείς..

Ευχαριστώ..

Στη προκειμένη περίπτωση, για να προλάβουμε αυτή τη δυσαρέσκεια, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ φυσικά πως δε θα στέλναμε ποτέ αυτό το προϊόν στον επόμενο πελάτη. Έτσι, και ο πελάτης δε θα πάρει το προϊόν που θα το περιμένει με χαρά, αλλά και η εταιρία θα ζημιωθεί. Είναι πάρα πολύ απλό να ακολουθήσετε τους βασικούς κανόνες ώστε να εναρμονιστείτε πλήρως με τους κανόνες που διέπουν την Πολιτική Επιστροφών του slipperland.gr!

Όταν πάρετε το προϊόν στα χέρια σας και είναι μέσα σε νάιλον σακούλα, μη στεναχωριέστε. Το κόστος για μια νάιλον συσκευασία είναι μηδαμινό. Και χωρίς τη νάιλον σακούλα να μας το επιστρέψετε , θα το αντικαταστήσουμε χωρίς κανένα πρόβλημα. Εκεί που θα πρέπει να είσαστε προσεχτικοί, είναι για οτιδήποτε βρίσκετε από ‘κει και μέσα. Δηλαδή το προϊόν. Αυτό θα πρέπει να μείνει άφθαρτο αν σκοπεύετε να το επιστρέψετε. Παράδειγμα, σε περίπτωση που η συσκευασία είναι κάποιο κουτί. Πέραν της σακούλας κούριερ, εμάς μας ενδιάφέρει να παραμείνει ανέπαφο απο το κουτί και μέσα. Δηλαδή το κουτί, το προϊόν και οτιδήποτε ειναι μέσα σε αυτό.

ΕΙΠΑΜΕ!

Σεβόμαστε εκτός απο το slipperland.gr, πάνω απ’ όλα τον επόμενο που θα εξυπηρετήσει το προϊόν που δε σας έκανε ή δε σας βόλεψε! Το δικαίωμα επιστροφής διαρκεί 14 εργάσιμες μέρες.

Πρώτη σας κίνηση, θα ήταν να επικοινωνήσετε μαζί μας ή με e-mail στο info@slipperland.gr ή τηλεφωνικώς στο 2811116911 και να μας ενημερώσετε για την πρόθεσή σας. Αν η επιστροφή αφορά σε αλλαγή νούμερου και  υπάρχει διαθεσιμότητα, θα ενημερωθείτε αμέσως και θα προχωρήσουμε κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα στην αντικατάσταση. Αν πάλι το νούμερο που ζητάτε δεν υπάρχει διαθέσιμο, μπορείτε να πάρετε κάποιο άλλο σχέδιο, ΑΡΚΕΙ να είναι ίδια εποχής! Δηλαδή, δε μπορείτε να αντικαταστήσετε σαγιονάρα θαλάσσης με χειμερινή παντόφλα! Στη περίπτωση που το νέο προϊόν που θα επιλέξετε, κοστίζει περισσότερο από το αρχικό, πληρώνετε τη διαφορά και όλα καλά!

Επίσης, θα πρέπει να ξέρετε, πως αλλαγή με προϊόν κατώτερης αξίας, δε μπορεί να πραγματοποιηθεί. Θα πρέπει να είναι ίσης ή ανώτερης αξίας! Τα έξοδα αποστολής για τη πρώτη αλλαγή επιβαρύνουν την εταιρεία και εσείς χρεώνεστε μόνο τα έξοδα της αντικαταβολής σε περίπτωση που επιλέξετε αυτό το τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας. Αν στείλετε πίσω κάποιο προϊόν το οποίο δε συναντά τις παραπάνω προϋποθέσεις, το προϊόν θα σταλεί πίσω στον πελάτη με τα έξοδα αποστολής να βαραίνουν τον ίδιο και ανέρχονται στα 4 ευρώ!

Για οποιαδήποτε απορία σε κάποιο από τα παραπάνω, μετά χαράς να σας εξυπηρετήσουμε ή στο mail μας info@slipperland.gr ή τηλεφωνικώς στο 2811116911

Μοιράσου τη σελίδα